سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات پرستاری سپید گستر

ویژگی‌های یک پرستار نوزاد و پرستار بچه چیست؟

***

 

پرستار بچه این روزها یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده هایی هستند که مادران شاغل دارند.

دلایل زیادی وجود دارد که مادرها ترجیح می‌دهند پس از تولد نوزاد ، از آنها مراقبت‌های حرفه‌ای بعد از زایمان به عمل بیاید. تمایل برای زیر نظر یک متخصص بودن و داشتن پرستار نوزاد و کسی که بتواند در منزل مراقبت شما و نوزادتان باشد همچنین نگه داریهای حرفه‌ای بعد از زایمان می‌تواند به طور چشمگیری به خوشایندتر کردن تجربه شما کمک کند.

 

اگر زایمان شما سزارین بوده است و یا با افسردگی پس از زایمان دست‌ و پنجه نرم می‌کنید، احتمالا شنیده‌اید که پرستار بچه و نوزاد می‌تواند به بهبودی شما کمک کند.

 

برای خانواده‌های پرجمعیت و چندفرزنده، داشتن کسی که بتواند در امور نوزاد جدید کمک‌ تان کنید همیشه مفید است، به ویژه اگر این شخص در پرستاری از نوزاد در منزل با تجربه باشد!

 

یک پرستار بچه یا پرستار نوزاد در منزل شبانه می‌تواند بهترین گزینه در این زمینه باشد. افرادی که تحت این عناوین کار می‌کنند در مراقبت از نوزادان تخصص دارند. شما می‌توانید از آنها انتظار داشته باشید که به طور کامل از بچه شما پرستاری کنند. اگر به استراحت نیاز دارد و یا مسئولیت‌های مازاد برای انجام دادن دارید، می‌توانید وظایف مربوط به نوزاد خود را به پرستار شبانه یا پرستار بچه بسپرید.

اگر هدف‌تان این است که شخص دیگری مراقب نوزادتان باشد، یک پرستار نوزاد یا یک پرستار بچه حرفه ای شبانه می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

 

وظیفه پرستار بچه و پرستار نوزاد

سپید گستر با خدمات ویژه و داشتن پرستاران نوزاد و پرستار بچه به صورت حرفه ای پس ‌از زایمان نیز همانند پرستار شبانه یا پرستار بچه ، می‌تواند در صورت تمایل شما، شبانه‌روز از نوزادتان مراقبت کند. او همچنین می‌تواند بچه را برای شیر خوردن نزد شما بیاورد و در زمان شیردهی در کنار شما بماند و کمک‌تان کند.

 

پرستار بچه

 

تمرکز مراقب پس از زایمان بر خلاف پرستار بچه ، بهبود و حمایت کل خانواده‌تان است. هدف او این است که به شما در عبور از این مرحله جدید، پیدا کردن عادات جدید و کمک به عضو جدید خانواده همراهی کند.

 

خانواده‌هایی که ترجیح می‌دهند خودشان بیشتر از فرزندان خود مراقبت کنند اما به کمک و حمایت بیشتری هم نیاز دارند، پرستار بچه گزینه‌ی ایده‌آلی است. دامنه وسیع فعالیت‌های همراه پس از زایمان، انعطاف پذیری بیشتری برای خانواده شما به ارمغان می‌آورد.

پرستاران نوزاد پس از زایمان با دلسوزی، دانش و تخصص در مورد همه‌ی امور مربوط به تولد، مراقبت‌های بعد از زایمان و نوزادان، نیازهای شما را روز به روز، ساعت به ساعت و دقیقه به دقیقه جوابگو خواهند بود.