سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات پرستاری سپید گستر

بهداشت و درمان در خانه شامل طیف گسترده ای از خدمات می باشد. خدماتی شامل مراقبت از زخم بستر، مدیریت درمان، مدیریت بیماری، استفاده از تجهیزات پزشکی، ممیزی های ایمنی و آموزش بیمار است. پرستار در منزل یک متخصص امور پرستاری است که از طرف موسسه های معتبر پرستاری جهت نگهدار از بیمار، سالمند و کودک معرفی می گردند. پرستار روند بهبود وضعیت بیمار و سالمند را رصد میکند و به پزشک در این باره مشورت میدهد. یکی از اصلی ترین وظایف اولیه پرستار در منزل ایجاد اعتماد است، علاوه بر اعتماد یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد مراقبت در منزل پیوند ایجاد شده بین بیمار و مراقب است.

پرستار باید به عنوان یک همدم باید کنار بیمار باشد تا خلا ایجاد شده در زمان بیماری و یا دوره سالمندی،  را که در اثر از دست دادن استقلال و انزوای اجتماعی مبتلا می شوند جبران نموده و بتوانند به بهبود روحیه بیمار کمک کنند. بیمار یا سالمند به پرستار باید به مثابه یک دوست و یا یکی از اعضای خانواده نگاه کند تا کاملا احساس راحتی کند و بتواند نیازهای خود را بازگو کند زیرا نگهداری از سالمند در منزل کار بسیار دشواری است.

پرستار سالمند

بنابراین هنگام استخدام پرستار سالمند و بیمار علاوه بر مراجعه به مراکز معتبر و دارای مجوز، با انجام مصاحبه و غربالگری افراد معرفی شده برای کار، بهترین مورد را برای ورود به حریم خانوادگی خود انتخاب کنید. هر بیمار سزاوار بهترین مراقب است. مراقبی دلسوز و مهربان که با تمام انرژی خود وظایف محموله را انجام دهد و طبیعتا برای گرفتن بهترین نتیجه پرستار کودک یا سالمند باید از لحاظ مادی و اخلاقی امنیت لازم را داشته باشد.

محل زندگی پرستار شما در حال حاضر منزل شخصی شما می باشد بنابراین باید شرایطی فراهم آورید که پرستار احساس راحتی داشته باشد. با او مانند یک زیر دست برخورد کردن انرژی او را برای ارائه بهتر خدمات کاهش می دهد. بااو مانند یکی از اعضای خانواده برخورد کنید تا بهترین خدمات را به بیمار یا سالمند شما ارائه دهد.